Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

nabizim praci

 Předmět příspěvku: nabizim praci
PříspěvekNapsal: čtv 13. říj 2011 15:22:24 
Offline

Registrován: čtv 13. říj 2011 15:14:31
Příspěvky: 3
Kdo mi udela do poseru 8 tuto postavicku, ktera bude plne pohybovatelna, dostane financni odmenu dle vlastniho uvazeni.

Obrázek

Dulezite je, aby nebyla uplne stejna z duvodu autorskych prav.

Piste na cjrecovery@centrum.cz
nebo http://facebook.com/cjrecovery

Doufam, ze jsem neporusil nejake pravidlo, ale nenasel jsem jinej zpusob jak kontaktovat majitele stranek.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nabizim praci
PříspěvekNapsal: pát 14. říj 2011 8:06:12 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 31. pro 2010 14:06:59
Příspěvky: 37
Tvůj příspěvek je zcela v pořádku, žádné pravidlo zde komerční nabídky nezakazuje.
Každopádně svůj požadavek dej také na ostatní fóra, kde se pracuje se 3D grafikou.

Ono totiž v samotném Poseru takovou postavičku přímo vytvořit nepůjde. Základní model se musí vytvořit nejprve v programu typu 3dsmax, Cinema, zbrush, atd. Teprve poté je možné jej importovat do Poseru a zde mu přiřadit kostěnou strukturu, aby bylo možné s ním pohybovat a vytvářet animace.
Taky mě napadá, že pokud by mělo být dílo dokonalé, chtělo by to ještě obrázek postavičky z boku.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nabizim praci
PříspěvekNapsal: pát 14. říj 2011 8:26:37 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 31. pro 2010 14:06:59
Příspěvky: 37
Ještě jeden dotaz. Pokud ta postavička nemá být stejná, tak v jaké míře může být odlišná. Pro Poser je k dispozici mnoho modelů víl s křídly, které vycházejí z lidských postav (viz Renderosity). Nešlo by použít něco podobného. Tvar postavy i textury by se daly upravit přímo v Poseru. Musí to být opravdu styl cartoon?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nabizim praci
PříspěvekNapsal: pát 14. říj 2011 10:55:36 
Offline

Registrován: čtv 13. říj 2011 15:14:31
Příspěvky: 3
A ty si na to troufnes?
Odlisna by mela byt asi minimalne.. Tzn. jine boty, prsty, tvar kridel.. a musi to byt cartoon a pokudmozno s hodne podobnym oblicejem.
Ja jsem kdysi v 3DS max delal, ale nez bych si to ozivil, tak nekdo sikovny to bude mit 10x hotove. Navic ja mam prace az nadhlavu, tak rad necham si nekoho privydelat.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nabizim praci
PříspěvekNapsal: pát 14. říj 2011 17:22:03 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 31. pro 2010 14:06:59
Příspěvky: 37
Osobně bych si troufnul pouze na to, co jde udělat přímo v Poseru. Takže přiřazení kloubů a kostry postavy, případně textury. Z klasických 3D aplikací používám nyní zbrush, ale hlavně pro úpravy tvaru stávajících modelů pro použití do Poseru. Pokud bych měl dělat ze základu takovou postavičku, tak na ní určitě strávím moře času, kterého se mi nyní také nedostává.
Letmo jsem se díval do své zásoby modelů, a něco podobného, co by se dalo po úpravě použít jsem dosud nenašel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nabizim praci
PříspěvekNapsal: úte 18. říj 2011 11:37:43 
Offline

Registrován: čtv 13. říj 2011 15:14:31
Příspěvky: 3
Takze kdyz si toho motyla udelam v 3DS MAX, udelas mi pro nej tu kostru a textury?
Plati pro ten model nejaka pravidla? Jako treba postoj postavy, osova soumernost postavy, atd?
A nenasel by se tam alespon nejakej oblicej? Do toho se mi prave moc nechce.
Jak dlouho by ti to asi trvalo?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nabizim praci
PříspěvekNapsal: úte 18. říj 2011 18:25:51 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 31. pro 2010 14:06:59
Příspěvky: 37
Pokud si vytvoříš model, tak ti k němu kostru i textury udělám, ale nebude to hned, protože nyní mám hektické období. V tuto chvíli mě nenapadá, že by bylo nutné dodržovat nějaká pravidla. Doporučuji udělat postavu symetrickou v ose x, ale není to podmínkou. Co se týče velikosti a množství polygonů, tak platí, že čím méně, tím lépe, ale zase ne na úkor kvality zaoblených ploch. Přitom je třeba si uvědomit, kde budou klouby, jak se budou ohýbat a které polygony se budou přiřazovat ke kostím, navazujícím na klouby. Postoj bude dobré udělat podle základního postoje postav v Poseru.
Nevím, jak jsi zdatný v Poseru, ale měl by ses podívat na různé postavy, ať víš, kolik mívají kloubů a jak je to s velikostí a množstvím polygonů. Z toho pak vyplyne reálný vzhled ohybu kloubů.
Také záleží na tom, jakou budeš vyžadovat mimiku tváře. Jednoduše půjde jen prosté otevítání úst, ale různé úšklebky by bylo nutné řešit pomocí morph targetů.
Co se týče obličeje, musel by se upravit nějaký z postav Poseru, ale to by bylo zase až tak moc snadné nebylo.
Ohledně množství práce, potřebné na vytexturování a rozpohybování takovéto postavičky, lze ji jen těžko odhadovat. Nejedná se o nijak složité úkony, ale nalezení optimální polohy kloubu, délky kosti, rozsahu přiřazených polygonů, limitů ohybu, atd. zabere poměrně dost času. Tady nepůjde o hodiny, ale o dny práce.
Osobně bych ti raději postupně vysvětlil, jak se co dělá a ty by jsi si již postavičku doladil obrazu svému.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
CoDFaction.com Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net
Český překlad – phpBB.cz